مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27اقتصادي

چرا قیمت سهام پایین می آید؟ | دولت مقصر اوضاع کنونی بازار است؟


این روزها علیرغم اصلاح بازار در دو ماه گذشته، همچنان قیمت سهام میل به کاهش دارند و این مسئله در حالی است که شرکت ها به عنوان نمونه گزارش های خوبی را به لحاظ سوددهی روانه کدال کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، این روز ها شاهد آن هستیم که علیرغم اصلاح بازار سرمایه در یک ماه و نیم گذشته، این بازار همچنان میل به کاهش دارد و این مسئله موجب شده است تا کارشناسان به بررسی چرایی این تداوم کاهش قیمت سهام بپردازند.

این مسئله آن قدر مهم است که روز گذشته مورخه 4 آبان، خبر ساعت 14 شبکه یک سیما با مجری گری مرتضی حیدری موضوع میز اقتصادی خود را به بررسی این چرایی اختصاص داد.

در این برنامه هم تقریبا همان صحبت های شبکه های مجازی و همان عواملی که در شبکه های مجازی به عنوان کاهش ارزش سهام مطرح می شود، بیان شد.

اما دلیل واقعی کاهش قیمت سهام چیست؟ چرا قیمت سهام همچنان کاهش می یابد؟ حسین خزلی فعال، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: اینکه مجری محترم سیما (که تازه از مجریان با تجربه و باسواد است) برای اثبات حرف خودش به شایعات شبکه های مجازی اشاره کند را گسترش غیر حرفه ای گرایی و عوام زدگی می دانم.

مفروضات زیر را در نظر بگیریم: 1) دولت به شدت کسری بودجه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت سهام پایین می آید؟ | دولت مقصر اوضاع کنونی بازار است؟

چرا قیمت سهام پایین می آید؟ | دولت مقصر اوضاع کنونی بازار است؟